Tuesday, January 6, 2009

Persekolahan sesi 2009

salam semua..camne dah buka sekolah ni? bersemangat nak ngajar atau pun masih lagi x puas bercuti.lamanya aku x update blog ni.time cuti sekolah aku langsung x buka blog.gambar2 aku kawin pun aku belum lagi masukkan sepenuhnya.sikit2 dulu la.
Tahun ni aku harap dapat mengurangkan perangai cepat marah aku ni.dengan pelajar aku akan lebih mesra tu pun kalau diorang x buat perangai la.aku ni jenis x boleh sabar.kalau pelajar buat hal mula la aku melenting.bengkak je rasa..Ramai cikgu2 baru bertukar ke sekolah smtti ni.semuanya peramah n baik2.x sangka aku, aku jumpa lagi nga k.haryati.dulu masa belajar kt upm aku kenal dia.pastu dah x jumpa.last2 mengajar sekali nga aku kt sekolah ni.bertuah ambil pertanian ni.jumpa balik nga kawan2 lama masa belajar..

No comments: